Vil lige starte med at ønske jer alle sammen en dejlig varm sommer
Jeg er ny på siden og ikke helt inde i det her endnu,men mit navn er Dorthe jeg bor her i helsinge og har en Rottweiler tæve på snart 3 år.
Jeg har et spørgsmål som jeg håber at en af jer kan hjælpe mig medfor at gøre en lang historie kort så drejer det sig om at min hund BIMMER kom til skade for 4 mnd siden da hun gled på mit klinkegulv,hun kunne ikke hverken stå eller ligge og var derfor igennem en masse undersøgelser hos dyrelægen, da de ikke kunne finde ud af hvad der skete blev hun indlagt på karlslunde dyrehospital til scanning osv.men alt var som det skulle være(Heldigvis) og nu er hun frisk og fræk igen.
Problemet er at de barberede hende på ryggen og nu vil hårene ikke vokse ud igen,de mener at det binyrebarkhormon hun fik i et par uger MÅSKE har sat en stopper for hendes hårvækst så B vitaminer ville hjælpe iløbet af kort tid.
Men nej det hjælper heller ikke så nu har jeg en hund som er nøgen og tør på et stort stykke af ryggen(sådan ca på størrelse med en konvolut)nu har jeg godt nok en rask og glad hund men hun ville altså være kønnere med pels.
Er der måske nogen af jer som har prøvet det samme eller som måske har et godt råd til hvad jeg kan gøre???
MVH.
Dorthe Christiansen.
Jeg kan desværre ikke hjælpe, for jeg har aldrig været ude i sådan noget. Men hvis det er meget tørt ville jeg forstå en eller anden form for olie til huden. Og så gind det godt ind.
Hilsen Pia
HUSK at det er sjovt at træne hund